BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI
KANTON
OPĆINA DOBOJ JUG
Služba za civilnu
zaštitu, opću upravu i zajedničke poslove
Na osnovu
člana 1. Instrukcije o provođenju Programa podsticaja samozapošljavanja
pripadnika branilačke populacije Zeničko-dobojskog kantona broj 02-34-8150/16 od
07.04.2016. (u daljem tekstu Instrukcija), Općinska služba za civilnu zaštitu,
opću upravu i zajedničke poslove Doboj Jug, objavljuje
OGLAS
za
dodjelu podsticaja samozapošljavanja pripadnika
branilačke populacije u Zeničko-dobojskom kantonu
I.
Predmet oglasa
Obavještavaju se branioci i članovi njihovih porodica sa
prebivalištem na području općine Doboj Jug, kao i povratnici u Republiku Srpsku
koji ostvaruju osnovna prava iz branilačko-invalidske zaštite u općini Doboj
Jug i koji su na evidenciji nadležnog organa za vojne evidencije u općini Doboj
Jug, o mogućnosti podnošenja zahtjeva za dodjelu jednokratnih, nepovratnih
novčanih sredstava u svrhu podsticaja
samozapošljavanja i to:
-
Varijanta a) –u slučaju kada podnosilac zahtjeva nije osnovao
obrt
Svi
podnositelji zahtjeva kojima budu odobreni podsticaji, u skladu sa varijantom
a), a po isteku perioda od 36 mjeseci od dana dobijenog podsticaja brišu se sa
evidencije nezaposlenih osoba. Gradska/općinske službe dostavljaju obavijest JU
Služba za zapošljavanje ZDK o korisnicima podsticaja, s ciljem njihovog
brisanja sa evidencije nezaposlenih osoba;
-
Varijanta b) - u slučaju kada je podnositelj zahtjeva, po
raspisanom javnom pozivu ovog Programa registrovao planiranu djelatnost ne
ranije od 13.05.2016.godine.
II. Pravo učešća na oglasu imaju:
-
Dobitnici
ratnih priznanja i odlikovanja
-
Ratni
vojni invalidi.
-
Demobilizirani
branioci, koji su u Oružanim snagama RBiH proveli najmanje 24 mjeseca u periodu
od 06.04.1992. do 23.12.1995. godine osim lica koja su u OS pristupili kao
maloljetni ili neposredno po punoljetstvu, a sa minimalno 12 mjeseci provedenih
u OS RBiH.
-
Djeca
poginulih branilaca do 35 godina života, djeca umrlih RVI i djeca umrlih
nosilaca najvećih ratnih priznanja, do navršenih 30 godina života.
-
Udovice
poginulih branilaca.
-
Udovice
ratnih vojnih invalida koja je sa istim živjela u braku najmanje dvije
posljednje godine dana prije smrti.
-
Djeca
umrlih demobiliziranih branilaca koji su Oružanim snagama RBiH proveli najmanje
24 mjeseca u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995. godine koja su sa istim
živjela u zajedničkom domaćinstvu ili ga je isti izdržavao najmanje posljednju
godinu dana prije smrti, do navršenih 30 godina života.
-
Udovice
umrlih demobiliziranih branilaca koji su Oružanim snagama RBiH proveli najmanje
24 mjeseca u periodu od 06.04.1992. do 23.12.1995. godine i koja je sa istim
živjela u braku najmanje dvije posljednje godine dana prije smrti;
III. Potrebna dokumentacija koju prilažu kandidati za dodjelu
sredstava (original ili ovjerene kopije
ne starije od 3 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva):
-
Dokaz
o statusu branioca i člana njegove porodice
-
Uvjerenje
o provedenom vremenu u Oružanim snagama
-
Potvrda
o prebivalištu izdata od CIPS-a
-
Potvrda
o kretanju izdata od MUP-a
-
Kopija
lične karte
-
Ovjerena
izjava o zajedničkom domaćinstvu (kućna
lista)
-
Potvrda JU Služba za zapošljavanje – nadležni Biro za
zapošljavanje sa prijavom ne kraćom od 6 mjeseci, ili Potvrda JU Služba za
zapošljavanje – nadležni Biro za
zapošljavanje sa prijavom ne kraćom od 3 mjeseca uz pismeno obrazloženje
podositelja zahtjeva sa navedenim razlogom otkaza u prethodnom zaposlenju
(neprimjenjivo za nastavak sufinansiranja).
-
Dokaz
o pravnom osnovu raspolaganja nad predmetnim resursima potrebnim za bavljenje
planiranim poslovanjem (zemljište, hale za proizvodnju, poslovni prostor itd.),
npr. ugovor o kupoprodaji, ugovor o zakupu i sl.
-
Uvjerenje
nadležne Poreske uprave o nepostojanju neizmirenih poreskih obaveza
-
Potvrda
nadležne općinske /gradske službe prema mjestu prebivališta da je podnositelj
upisan u Registar poljoprivrednih gazdinstava (samo za podositelje zahtjeva
čija je namjena poljoprivredna djelatnost)
-
Izjava
da će izvršiti nabavku resursa u smislu kompletiranja proizvodnje potpisana od
strane podnositelja izjave i ovjerena od strane općinskog/gradskog organa
-
Korisnik
je dužan dostaviti plan poslovnih
aktivnosti kojim će dokazati poznavanje planirane poslovne aktivnosti sa
stanovišta ulaganja, profita i tržišta
iste (samo za podositelje varijante b)
-
Korisnik
je dužan dostaviti dokaz o registraciji planirane djelatnost nakon 13.05.2016.
godine
-
Ostala
dokumentacija koja podržava zahtjev
IV. Visina sredstva
-
Varijanta
a) – 3.000,00KM;
-
Varijanta
b) – 7.000,00KM.
V. Postupak odobravanja sredstava
Zahtjev za podsticaj
samozapošljavanja zainteresovani kandidati podnose samo na za to posebnom
(propisanom obrascu) od strane Ministarstva, uz obavezno prilaganje
kompletne dokumentacije, kao dokaza o ispunjavanju uslova javnog poziva.
Na osnovu donešene odluke Ministarstva, općina / grad,
Ministarstvo i korisnik potpisati će ugovor kojim će biti detaljno regulisane
sve obaveze strana u postupku.
Sve potrebne informacije mogu se dobiti u nadležnoj
Službi boračko-invalidske zaštite općine/grada i Ministarstvu.
VI.
Prijave na oglas se mogu izvršiti zaključno sa 16.06.2016.godine
(petak).
VII. Podnošenje
zahtjeva
Obrasce zahtjeva zainteresovani kandidati mogu preuzeti
pri nadležnoj službi Općine Doboj Jug.
Podnosilac je dužan svojeručno potpisati zahtjev, kojim
potvrđuje i da je priložio svu potrebnu dokumentaciju traženu javnim pozivom (original ili ovjerene kopije ne starije od 3
mjeseci od dana podnošenja zahtjeva).
Zahtjevi sa kompletiranom dokumentacijom dostavljaju se nadležnoj
službi Općine / grada.
Nepotpuni,
neblagovremeni i neuredni zahtjevi neće biti uzeti u razmatranje.
Broj: 13/03-3-1-34-5667-3/17
Datum: 16.05.2017.god.