Udruženje građana
civilnih žrtava rata općine Doboj Jug (UGCŽR) nedavno je osnovano i registrovano
udruženje koje pruža podršku civilnim žrtvama rata (CŽR) kroz finansiranje
aktivnosti organizacije od značaja za osnaživanje CŽR u lokalnoj zajednici
kroz materijalnu i tehničku pomoć, savjete u izradi projekata s ciljem
poticanja članova udruženja da se aktivno uključe u razvoj općine i da na bazi
izgrađenog partnerskog odnosa ostvare kontakte sa građanima i budu spona općine
i građana. U samo nepune dvije godine od svog osnivanja, ovih dana sprovode se
planirane aktivnosti na implementaciji i
drugog veoma značajnog projekta za ovu populaciju ljudi kao i za lokalnu
zajednicu.
Naime, radi se o projektu nabavci plastenika i vrtnih freza, koji će ovim
ljudima kroz ovaj projekat
pomoći u saniranjue posljedica nezapamćenih poplava u kojoj je pod vodom bilo više od
tristotine porodičnih kuća i više od 70 posto privrednih subjekata u loklanoj
zajednici. Nakon povlačenja vode stanje je na ovom poplavljenom području bilo više nego alarmantno. Za članove
ovog udruženja
koji su bili poplavljeni bila je neophodna svaka vrsta pomoći pogotovo u opremi koja im je uništena
(mašine, plastenici, alati),
a da ne govorimo o hrani i higijensko-tehničkoj opremi potrebnoj za čišćenje,
čizme, radna odijela i drugo što je neophodno u ovakvim (ne)prilikama. Neki od
članova/ca u poplavljenim područjima se bavila plasteničkom proizvodnjom, ali
su nakon poplava ostale bez ičega. Posljedice su još vidljive i kroz ovaj
projekat pokušat će koliko toliko pomoći članovima/članicama CŽR da ponovo pokrenu
plasteničku proizvodnju i sve ono što su radili prije katastrofalnih poplava.
Projekt je finansiran od strane Federalnog
ministarstva rada i socijalne politike iz sredstava dijela prihoda ostvarenih u
Proračunu Federacije Bosne i Hercegovine po osnovu naknada za priređivanje
igara na sreću.
Ukupna vrijednost projekta je 29.380,00
KM.
U udruženju nekriju zadovoljstvo i već
je u poodmakloj fazi implementacija projektnih aktivnosti, a održano je nekoliko radnih sastanaka radne
grupe, obilazak terena i članova potencijalnih dobitnika opreme. Takođe su
održane i dvije sjednice Upravnog odbora udruženja na
kojima su razmatrane liste potencijalnih dobitnika opreme. Upiti za dostavu
ponuda za opremu su poslati na adrese potencijalnih dobavljača, a ovih dana se
prikupljaju ponude, nakon čega će od strane komisije biti izabrana
najpovoljnija ponuda.
Koordinator projekta je Edib Skulić.